Herschaalde kopie van uitslag1

Woensdag ben ik bij m’n neuroloog geweest. Op 2 januari `14 ben ik door de MRI-scan geweest en daar kreeg ik de uitslag van. In december `13 is er ook bloed geprikt om te kijken of ik het JC-virus in m’n bloed heb. Ook zou ik daar de uitslag van krijgen.

We kwamen in de spreekkamer, nadat de neuroloog mij geroepen had #duh – ik loop niet zomaar zijn spreekkamer in! – Enfin, we kwamen in de spreekkamer en de neuroloog zei gelijk; Het ziet er goed uit 😀 – hij had mijn scan op zijn beeldscherm staan – ik dacht dat hij zei; Wat zie je er goed uit 😀 ik zei gelijk; Ja, ik voel me ook heel goed 😀 later, – toen ik alweer op de terugweg was – realiseerde ik me, wat hij werkelijk gezegd had #oeps 😉

Helaas was de uitslag van mijn bloed nog niet bekend. 29 januari krijg ik daar de uitslag van. Ik heb dan een bel afspraak. Hopelijk is mijn bloed of de uitslag niet kwijt geraakt – dat zou dan de tweede keer zijn! – Maar aangezien ik altijd – althans dat probeer ik – positief probeer te zijn, gaan we daar niet vanuit 😉
Zodra ik de uitslag van mijn bloed heb, dan meld ik me hier weer 😉

forumsmiley578

(10) Tysabri

Gister mijn 10e Tysabri gehad. Er is gelijk bloed geprikt voor het lab, maar het prikken had wel wat voeten in de aarde! Ik ben altijd heel makkelijk te prikken, nooit problemen. Nu had ik voor mezelf besloten, dat ik iedere maand een andere arm aanbied voor mijn infuus. Zo ook gister! Mijn rechterarm was aan de beurt. Daar zijn de aderen heel goed te zien, dus eitje zou je denken….Maar niet heus 🙁
reschts
Eerst uiterst links (bij de blauwe plek). Dat voelde ik gelijk 🙁 het deed pijn en het zat niet lekker. De verpleegkundige zei gelijk; Oh ik denk dat ik mij dag niet heb… Toen zei ik, nou neem dan mijn linkerarm maar.
links
Ook daar voelde ik gelijk pijn 🙁 niet fijn dus. Hup naald er weer uit, toen heeft ze maar een collega geroepen. En die prikte wel goed. Pff gelukkig maar 😉 Na 2 uur kon ik weer naar huis. Wel merkte ik, toen ik onderweg naar huis was dat ik me misselijk ging voelen. Vanmorgen stond ik op met giga pijn in mijn hoofd 🙁 Pijnstiller genomen en nu zakt het gelukkig al. Verder doe ik rustig aan vandaag.