Uitslag MRI-scan Vanmiddag belde mijn neuroloog met de uitslag van mijn laatste scan. Die was goed 😀 #holadijee 😀 Ja, ik ben blij Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Gerelateerd
Gefeliciteerd! Fijn dat de uitslag goed is.
Liefs Frederique
Dank je 😉 Ik ben ook zeer blij 😀